Gäst patrikking Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Yo! När jag har surfat på cs såg jag att en kille skrev typ åtta rader på 2 sec:Want buy server. Hur gör man det??(Vill också veta om det går saga olika saker) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Han har säkert nåt script eller nåt bot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 vad är det för nåt?? hur får man det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 http://www.countomat.com/sew/Games/Video_Games/63618.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Fattar 0,0 +0 hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 http://www.csload.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 haha han bindar ju bara en mening hur svårt e det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 haha han bindar ju bara en mening hur svårt e det :PNej han kan ju bara skriva say bla bla bla i consolen sen kopierar han det klistra in i consolen hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 bind "F12" "say blablabla" klistra in det i consolen och tryck på F12 när du är i en server. Du kan också binda på mwheel, men jag rekommenderar F12. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 (redigerat) THX!!!! :D :P PS. Hur bindar man??? (Kan man bli banad om man använder auto bunny jump script)(Kan man bli över huvodtaget bli banad när man använder script?? Redigerat 6 Mars 2009 av patrikking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg