NuTc4sE Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Dom ringde mej idag 2 ggr och sa att jag skulle få för vad jag gjort, jag chattade med min kompis och berätta, dom hade ringt honom också! dom hotade mej med döds hot och shitt! =D jag fatta att det var dom efter en stund för att jag hörde på rösten att det var Gurra eller va han nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Dom ringde mej idag 2 ggr och sa att jag skulle få för vad jag gjort, jag chattade med min kompis och berätta, dom hade ringt honom också! dom hotade mej med döds hot och shitt! =D jag fatta att det var dom efter en stund för att jag hörde på rösten att det var Gurra eller va han nu heter. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Dom ringde mej idag 2 ggr och sa att jag skulle få för vad jag gjort, jag chattade med min kompis och berätta, dom hade ringt honom också! dom hotade mej med döds hot och shitt! =D jag fatta att det var dom efter en stund för att jag hörde på rösten att det var Gurra eller va han nu heter. Och meningen med den här tråden är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Dom ringde mej idag 2 ggr och sa att jag skulle få för vad jag gjort, jag chattade med min kompis och berätta, dom hade ringt honom också! dom hotade mej med döds hot och shitt! =D jag fatta att det var dom efter en stund för att jag hörde på rösten att det var Gurra eller va han nu heter. ? just precis; ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 f*n vad coolt, det e f*n respekt, han heter bubba för övrigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Ok. Onödig tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg