Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

När jag har installerat klart empire total war så står det hämtning startas i steam i ungefär 2 timmar.

När jag försöker starta spelet så står det ej tillgängligt och jag har ominstallerat det men det hjälpte inte.

Någon som vet någon om det här problemet och kan hjälpa mig?

Gäst Justfiwi
Skrivet

När jag har installerat klart empire total war så står det hämtning startas i steam i ungefär 2 timmar.

När jag försöker starta spelet så står det ej tillgängligt och jag har ominstallerat det men det hjälpte inte.

Någon som vet någon om det här problemet och kan hjälpa mig?

Då brukar de hålla på att ladda ned något, typ en uppdatering. Dock konstigt för spelet har bara funnits någon dag.

Men jag har för mig att det där har hänt mig också, men typ CS:S då. Låt Steam stå på över natten. Titta i brandvägg, antivirusprogram eller något så att inget är blockerat. Samma gäller portar.

Kanske är otroligt många som håller på att ladda ned spelet (?) ^^

Skrivet

Jag fick också medellandet att den inte var tillgängligt en gång allt jag behövde göra var att starta om steam =/ . Antar att det inte är lika lätt för dig, men tanke på att du testat att installera om det. Du kan ju annars testa att testa installera om steam.

Gäst Justfiwi
Skrivet

Ja det har varit en del problem. Dock så anser jag att det inte har påverkat mig, har inte ens känt av det. Bara hört av mina kompisar. Men som CS:S spelare, no problemo

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...