Rude Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Hejsan jag ska skaffa en soft air gun och jag vill köpa denna http://www.goldfeeling.se/Product/Product2...p;SearchString= Bara att den är för dyr! Den som hittar en likadan fast billigare får 20 fm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 http://www.prisjakt.nu/expert.php?query=Colt%20M4A1%20RIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Vilken skillnad på priset! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Glömde att säga att den kan vara begangnad också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ska du ha den i krig o grejer skulle jag inte köpt den om jag vore du, den är gjord helt i plast så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ska bara ha den och leka lite med kompisar, min kompis köpte en sån för 700 och så mycket kan jag lägga ut på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ok, då lär den absolut duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Mjo för min andra kompis har en cm.031 (AK) och den skjöt sönder alla andras kläder så den ska inte skjuta så hårt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Styrka brukar mätas i Joule eller m/s på soft airguns, varav Joule är anslagskraften och m/s e farten på kulan. Du borde ha minst 0.5 i joule tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 kolla cabom.se bästa stället att köpa soft på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.