Morre92 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 jag köpte resistance 2 för nån månad sen när jag först satte igång det var hela spelet dubbat till svenska...så j*vla fult, alla resistance 2 trophies var också på svenska... iallafall jag testade att ändra språket på min ps3 från svenska till engelska...då blev spelet helt plötsligt till engelska men inte mina trophies.. har ni någon aning om hur jag kan ändra språket på mina trophies?? isåfall skriv, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Är det inte språket som är inställt på konsollen som bestämmer vilket språk det är på Trophies. Så "testa ändra språk på ps3" om du nu vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 jag skrev ju att jag hade ändrat språket till engelska men resistance 2 trophies är fortfarande på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Eftersom Trophies hänger ihop med din profil kan du ju ändra dina språk på profilen, menar inte på konsolen. Minns inte vart man gör det, kan kolla om en stund och återkomma senare. En fråga bara, varför vill du ändra Trophisarna till engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Eftersom Trophies hänger ihop med din profil kan du ju ändra dina språk på profilen, menar inte på konsolen. Minns inte vart man gör det, kan kolla om en stund och återkomma senare. En fråga bara, varför vill du ändra Trophisarna till engelska? för att en av dom svåraste trophiesen heter "storstekare" och på engelska heter den omgwtfbbq. jag menar att alla trophies har så fula namn på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Eftersom Trophies hänger ihop med din profil kan du ju ändra dina språk på profilen, menar inte på konsolen. Minns inte vart man gör det, kan kolla om en stund och återkomma senare. En fråga bara, varför vill du ändra Trophisarna till engelska? för att en av dom svåraste trophiesen heter "storstekare" och på engelska heter den omgwtfbbq. jag menar att alla trophies har så fula namn på svenska Lol, dåligt översatt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 har alltid haft min ps3 på engelska efter att jag spelat R&C ToD på svenska. Glömmer aldrig de hemska rösterna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.