Hoppa till innehåll

Problem Med Trophies


Morre92
 Dela

Rekommendera inlägg

jag köpte resistance 2 för nån månad sen när jag först satte igång det var hela spelet dubbat till svenska...så j*vla fult, alla resistance 2 trophies var också på svenska...

 

iallafall jag testade att ändra språket på min ps3 från svenska till engelska...då blev spelet helt plötsligt till engelska men inte mina trophies..

 

har ni någon aning om hur jag kan ändra språket på mina trophies?? isåfall skriv, snälla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Trophies hänger ihop med din profil kan du ju ändra dina språk på profilen, menar inte på konsolen. Minns inte vart man gör det, kan kolla om en stund och återkomma senare.

 

En fråga bara, varför vill du ändra Trophisarna till engelska?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Trophies hänger ihop med din profil kan du ju ändra dina språk på profilen, menar inte på konsolen. Minns inte vart man gör det, kan kolla om en stund och återkomma senare.

 

En fråga bara, varför vill du ändra Trophisarna till engelska?

för att en av dom svåraste trophiesen heter "storstekare" och på engelska heter den omgwtfbbq. jag menar att alla trophies har så fula namn på svenska
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Trophies hänger ihop med din profil kan du ju ändra dina språk på profilen, menar inte på konsolen. Minns inte vart man gör det, kan kolla om en stund och återkomma senare.

 

En fråga bara, varför vill du ändra Trophisarna till engelska?

för att en av dom svåraste trophiesen heter "storstekare" och på engelska heter den omgwtfbbq. jag menar att alla trophies har så fula namn på svenska

 

Lol, dåligt översatt :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...