Root Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 hej jag behöver hjälp att installera hide n seek på min server css men får det inte att funka. jag gjorde så som det stod i readme, jag har skrivit es_load hidenseek i autoexec.cfg men ändåså händer inget jag har mani admin plugin och metamod installerat på servern. måste man ha sourcemod för att få det att funka? snälla någon som kan lägga in en fullständig guide på hur man installerar det? snälla hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Får du ingen Readme med till scriptet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Root Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 jo och jag har följt den men får det inta att funka eller ska man skriva nått i consolen? måste man ha sourcemod för att få det att funka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 jo och jag har följt den men får det inta att funka eller ska man skriva nått i consolen? måste man ha sourcemod för att få det att funka? du behöver Event Scripts !!! sök på EventScript google is your firend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Root Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 tack nu funka det va ju hur lätt som helst:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg