Npoti Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 hej jag undrar hur ni gör när ni svänger asså så bra sväng som möjligt jag försöker med handbromsen men då glider man för långt...om ni har nån film så kan ni gärna länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 De är väl handbromsen :blink: Sväng vanligt, handbroms, släpp handbromsen så du inte glider för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Stanna lite tidigare eller bara små drifta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 jag byter ämne här xD....vad f*n har man autoparts till eller vad de e man kan ju inte göra nått där men de e en icon där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Hallu ngn som vet svaret på min nya fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Aldrig hört talas om autoparts. Var finns det? Redigerat 11 April 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Aldrig hört talas om autoparts. Var finns det? den heter inte de men de står de på garaget...på kartan är de typ en bil men de går inte göra nått där mer vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Där ska du lämna bilar åt packie tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Där ska du lämna bilar åt packie tror jag.men jag har ju klarat ut de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 på din första fråga, jag använder inte handbromsen så mkt, utan lite innan kurvan bromsar man in lite, börjar svänga och sen bara smeker handbromsen lite lätt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 på din första fråga, jag använder inte handbromsen så mkt, utan lite innan kurvan bromsar man in lite, börjar svänga och sen bara smeker handbromsen lite lätt :Pok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Vid garagen ska du lämna bilar som du får instruktioner att hämta via SMS, inte mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.