Hoppa till innehåll

Hp Dv7 - 1275


Filosofen

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Åh f*n, den klarar det najs ju.l

Ja men vad bra! Vilken ska du välja då?

Men en annan fördel med typ Acer är att du inte betalar lika mkt i licenskostnader osv. För du betalar ganska mkt bara för att få själva märket HP på din dator. Däremot så är HP:n oerhört mkt snyggare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hp är ganska bra med garantier och support etc.

Sant men jag anser ändå att sålänge man inte är speciellt ute efter design så kan man hålla sig borta från dom.

Känner mig helt lurad på deras touch-knappar. Och det jobbiga är att det är oerhört många som har haft problem med dom fick jag höra från deras support men ändå fortsätter dom med att skicka med dem. De går heller inte att konfiguera eller att typ ta bort, då de är direkt inkopplade till nätagget på moderkortet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hp är ganska bra med garantier och support etc.

Sant men jag anser ändå att sålänge man inte är speciellt ute efter design så kan man hålla sig borta från dom.

Känner mig helt lurad på deras touch-knappar. Och det jobbiga är att det är oerhört många som har haft problem med dom fick jag höra från deras support men ändå fortsätter dom med att skicka med dem. De går heller inte att konfiguera eller att typ ta bort, då de är direkt inkopplade till nätagget på moderkortet.

 

är det på alla deras laptops?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hp är ganska bra med garantier och support etc.

Sant men jag anser ändå att sålänge man inte är speciellt ute efter design så kan man hålla sig borta från dom.

Känner mig helt lurad på deras touch-knappar. Och det jobbiga är att det är oerhört många som har haft problem med dom fick jag höra från deras support men ändå fortsätter dom med att skicka med dem. De går heller inte att konfiguera eller att typ ta bort, då de är direkt inkopplade till nätagget på moderkortet.

 

är det på alla deras laptops?

 

Majoriteten. Speciellt de som ska se lite snyggare ut. Kommer inte ihåg vad de heter, alltså de hade döpt panelen till något.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...