bazti Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Tänkte att vi kunde samla problem och diskussion om spelet i en tråd, så blir allt mycket mer organiserat. Bara några dagar till så kommer mitt spel :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 har inte beställt men ska nog fixa det snart ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Det är vid såna här tillfällen jag blir ledsen över att jag sitter på en famaljedator. Är helsugen på detta spel men verkar som att datorn inte klarar av det. Den borde klara av det om mna kollar på minimum kraven. Har testat demot men det blir bara konstigt. När jag startar det kommer den där svarta siden med massor med vit text upp där det står Sega, Trademarks, 2008 osv i ungefär 5 min. Sen kommer jag till menyn. Där klickar jag på Options > Graphics > Low. Skärmen laddas och jag kommer tillbaka till huvudmenyn. Klickar på SP > Tutorial > Land (?). Nu laddar skärmen igen med när det kommit till halva på laddningsbaren så åker den fram 1cm och sen bak 1 cm snabbt. Om jag klickar på ctrl+alt+delete händer det inget, inte heller om jag klickar på start. Om jag klickar på esc i samma veva så stängs spelet ner och får upp en ruta med att Steam inte svarar och så måst ejag sätnga ned det. Någon ide på vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisulven Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Hej! Sidney, vill bara säga att du inte är ensam om ditt problem. Jag har köpt spelet på skiva, installerat men när jag ska ladda in tutorial eller grand campaign eller vad som helst stannar laddninsbaren på halva och blinkar men ljudet går igång. Har man för lite/dåligt av nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 möjligt att ni har för låg prestanda för spelet, verkar kräva en del av vad jag hört (har inte spelet). annars kan det ju vara andra program som stör spelet, kanske steam då. prova stänga av allt =) för er som får igång det, är det mycket likt rome total war? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) Minimum för spelet är: OS: Windows XP/Vista Processor: 2.4 GHz Hårddisk: 15 GB Ram: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista) Grafikkort: 256mb Jag har: OS: Windows XP Processor: 3.2 GHz Hårddisk: Tillräckligt Ram: 1 GB Grafikkort: 256mb Har testa med att avsluta lala program och det fungerar ändå inte. Har ni något tips på ett annat RTS spel som utspelar sig under 1700-talet? Redigerat 6 Mars 2009 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Minimum för spelet är: OS: Windows XP/Vista Processor: 2.4 GHz Hårddisk: 15 GB Ram: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista) Grafikkort: 256mb Jag har: OS: Windows XP Processor: 3.2 GHz Hårddisk: Tillräckligt Ram: 1 GB Grafikkort: 256mb Har testa med att avsluta lala program och det fungerar ändå inte. Har ni något tips på ett annat RTS spel som utspelar sig under 1700-talet? RTS?Cossacks: Napoleon Wars - Absolut bästa RTS någonsin. Fast föregångaren var iofs bättre Age of Empires III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 RTS = Real Time Strategy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Kan väll skriva här att jag diggar spelet :) . Har dock inte hunnit spela så mkt jag skulle velat man det verkar riktigt, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 RTS = Real Time StrategyJa jag menar mer i stil med.Hmm... du söker ett RTS Alltså inte vad RTS betyder, det vet jag redan... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Aha. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Aha. Okej.Tror ni att min laptop klarar spelet?Processor: AMD x2 Turion ZM-80 2,1 Ghz Grafikkort: Ati Radeon HD 3650 4GB DDr2 Ram 320 GB hårddisk Kommer detatt lagga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.