Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

star wars the force unleashed är ett spel som finns till många konsolermen jag ska recensera 360 versonen.

grafiken.

grafiken är bra men det verkar som om den i bland går överstyr för spelet fryser till då och då när det händer mycket.

(kanske bara är min verson men jag säger det bara) i övrigt så är det fint detaljerat genomtänkta miljöer så grafiken

får av mig 7 glada munnar av tio möjliga.

gameplayet.

även om det är fin grafik så måste ju spelet var kul att spela eller hur? force unleashed är faktisk ett av de få senare

spelen som har lyckats med det för vem gillar inte att slänga omkring en massa fiender/skrot men lasersvärdet är lite

för svagt för man använder ju hellre en massa force powers för att smiska allt och alla man möter. Men tyvär så är

kameran i spelet ett h*lvete den far åt alla möjliga hål när man är desperat att kolla åt ett hål. så därför får gameplayet

6 glada munnar av tio möjliga.

kontrollerna.

vad är det viktigaste med alla spel jo att kunna spela dem med en lätmanövrerad kontroll.

ok springa hoppa slåss all funkar fint men jag måste ändå klaga på force gripen.

Tänk dig att du försöker komma åt ett ställe för en bonus finns där hur gör man? Jo man använder force grip för att

flytta dit alla sorts grejer från spel planen och det går väll bra med små objekt typ en explosiv låda eller liknande.

Men när man försöker flytta de lite större objekten så går det praktiskt taget åt h*lvete.

tänk dig att du tar upp en stor plat pryl och du måste placera den på ett visst ställe för att kunna komma åt en bonus

eller liknande men hur f*n gör man? den ena spaken låter dig flytta objektet närmanre eller längre bort och den andra

spaken låter dig lfytta den upp och ner och hit och dit men hur vinklar man den? jag vet inte för det går inte!!!

men förutom det så är kontrollerna bra så kontrollerna får 7 glada munnar av tio möjliga.

overall.

force unleashed är ett helt okej spel och det är kul att spela igenom flera gånger. så slutligen får star wars the force unleashed 8 gladda munnar av tio möjliga.

:) :) :.) :<) :)> :Z) :<) :>) ##

(detta är endast mina åsikter om detta spel jag vill hellst slippa comentarer om att jag suger på spelet osv osv)

(vad tyckte ni om denna recension? ska jag göra fler?)

om ni vill att jag ska recensera ett annat spel så skicka mig bara ett medelande. mvh asabrasa

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...