Svedda Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 För ett par dagar sedan såg jag en som spelade pokemon red i sin mobil, jag undrar hur han kan ha gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 simpetl allt du behöver göra är att googla java pokemon så hittar du red blue yellow i samma. behöver du mer detaljer så kontakta bara mig. mvh asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 funkar advancespel till mobilen och isåfall var finner jag de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 funkar advancespel till mobilen och isåfall var finner jag de?Spelen är egenkodade. Det som är gjort är att de tagit storyn och grafiken. Det är liten chans att någon orkat göra advance-kopior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) SÅ här är det: Gameboy Advance och Gameboy Color är HELT OLIKA. Detta är inte något jag hänvisar till, men på arktos.se finns något så kallat MeBoy. Det är en Micro Edition GameBoy. Det programmet gör att du kan spela Gameboy Color-spel främst på din Sony Ericsson. Denna programvara är skapad och upplagd av Björn Carlin. MEN! för att spela GameBoy Advance på din mobil, krävs t.ex. Vbag. Det programmet finns på Vampent för att köpas (laglig nerladdning). Det programmet riktar in sig på Symbian, en programvara i Nokia-telefoner. (och vissa Sony Ericsson). Om du har ytterligare frågor så kan du skicka ett PM till mej. Spelen du spelar kallas roms och finns också för nerladdning. Redigerat 6 Mars 2009 av SoulOfDeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 MeBoy heter det. http://arktos.se/meboy/download.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 så, det blir inget ljud till dom spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) så, det blir inget ljud till dom spelen?Jodå, senaste MeBoy har ljudstöd- Dock klarar bara vissa mobiler (med nyare Java version) av att spela upp det.Och vad är detta bullshit om att MeBoy ska vara gjort speciellt för SE mobiler? :P Från egen erfarenhet är SE mobiler sämre än övriga på att köra det. LG och nyare Nokia kör det dock perfekt, detsamma gäller väl för de allra nyaste SE mobilerna också, men över 2 år är det ingen idé att prova ens. Redigerat 8 Mars 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Jo.. min 4 år gamla mobil klarar pokemon gul med typ 0.5fps^^ en SE, och på en lika gammal nokia kan jag inte äns starta spelet Redigerat 8 Mars 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Jo.. min 4 år gamla mobil klarar pokemon gul med typ 0.5fps^^ en SE, och på en lika gammal nokia kan jag inte äns starta speletDet var ju det jag menade, vem spelar Pokemon Gul på 0.5fps? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 vad menas med fps? och i settings finns det något som heter frameskip, vad gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 vad menas med fps? och i settings finns det något som heter frameskip, vad gör den?Frames per second http://sv.wikipedia.org/wiki/Frames_per_second Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.