razmus8899 Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) TJABBA!i detta ämne tänkte jag att man kan snacka Counter-Strike 2D!!Här kan du skaffa cs2d helt gratis!!!men först tänkte jag ladda upp några bilder! !!! så det var bilderna!(det e min map:boxez_v1_beta)här kommer länken! http://www.unrealsoftware.de/get.php?get=cs2d_0113_win.zip :student: tryck bara:Download File! :rolleyes: p.s skriv era frågor här! Redigerat 6 Mars 2009 av razmus8899 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Cs2D är ett ganska bra overheadspel. Värt en titt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Alltid fuskare på cs2d, så det är tråkigt ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Ser inte ens roligt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Ser kanske inte roligt ut för att det är printscreenat på en tråkig bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg