CheatingB33 Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Hejsan För er som spelar runescape har jag en fin server som är kul å lira på. Denna server är endast i Beta så förvänta er inte att det är så här den kommer vara å andra sidan kanske den blir så. Jag ska ladda upp det ni behöver för att spela sedan (för er som inte redan har en bra och fungerande klient) Servern kräver inte hamachi eller något annat liknande det är bara att connecta och lira! Mer om Servern För er som är intreserade läs informationen om servern här! Servern har följande: Trännings ställen för combat Teleport Kommand party room Team PK Vanlig PK Veng WC Trännings ställe Slayer Trännings Ställe Thieving ställe Jadmine Shoping Ställe db minigame smithing ställe fishing ställe Specc funkar! DDS Poision Funkar! SERVERN ÄR NERLAGD! Redigerat 3 April 2009 av CheatingB33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 /join! Hoppas den är uppe nu. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 funkar ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) funkar ju inteKom ihåg att porten är : 1413 själv slipper ja in men ser ingen bild eller nåt,eller själva "game screenen" är helt svart,och efter några sekunder kommer det "connetion lost" . Redigerat 7 Mars 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 funkar ju inteKom ihåg att porten är : 1413 själv slipper ja in men ser ingen bild eller nåt,eller själva "game screenen" är helt svart,och efter några sekunder kommer det "connetion lost" . Saker som kan fixa problemen: Ändra Porten till : 1413 Använd en bra klient för er som inte har någon klient PMa mig så fixar jag en åt er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg