BADAiM Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 30 hela tiden plus att grafiken är sämre än innan jag installerade om Steam.. :S Eller den hoppas ju iofs till 29 fast sen 30 igen snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) 30 hela tiden plus att grafiken är sämre än innan jag installerade om Steam.. :S Eller den hoppas ju iofs till 29 fast sen 30 igen snabbt 1. Skriv in fps_max 100 i konsollen, starta sedan om spelet och pröva igen.2. Kontrollera om ditt grafikkort stödjer OpenGL, se även till att OpenGL är valt som rendererare på grafikinställningar i Counter-Strike 1.6 om ditt grafikkort stödjer OpenGL. 3. Installera de senaste drivrutinerna till ditt grafikkort. 4. Avaktivera/avinstallera CPU/GPU-krävande processer på datorn. Redigerat 7 Mars 2009 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Skrev fps_max 100 , fortfarande 30.... Installera de senaste drivrutinerna till ditt grafikkort Vart gör jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Skrev fps_max 100 , fortfarande 30.... Installera de senaste drivrutinerna till ditt grafikkort Vart gör jag det Kontrollera vilken tillverkare som har tillverkat ditt grafikkorts GPU och besök sedan deras hemsida, där ska det finnas anvisningar om hur du laddar ner, installerar drivrutinen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Hur kan jag veta vem som har tillverkat mitt Grafikskorts GPU? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Hur kan jag veta vem som har tillverkat mitt Grafikskorts GPU?När du köpte din dator så fick du nog med en specifikation på vad din dator innehåller. Annars får du väl gå in på din dators tillverkares hemsida och leta, eller ringa till dem och klaga, eller helt enkelt köpa en helt ny dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Okej. Tack Men kan man ändra nåt på Nvidia control panel så att grafiken + fps blir bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Okej. Tack Men kan man ändra nåt på Nvidia control panel så att grafiken + fps blir bättre? Ja, men jag vet inte hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Okej. Tack iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Har svårt att tro att drivers spelar roll dock, fps_max 100 borde låta FPSen gå högre än 30. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Har svårt att tro att drivers spelar roll dock, fps_max 100 borde låta FPSen gå högre än 30 Det gör det inte :s Och jag har redan laddat ner det på länken du skicka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Då vet du ju vilket grafikkort du hade, får jag undra vilket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg