klister92 Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Om man lämnar in wii spel i en spelbutik, hur mycket får man då? Ex: Mario Galaxy och Metroid prime 3 corruption. Vet ni hur mycket de brukar dra av ifall man inte vill köpa saker i butiken för summan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Det beror väl helt på vilken butik det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 På Game får du skitpengar. Sälj på Blocket eller Tradera istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 har dom inte ''lälmna in 3 gamla spel och få 1 nytt'' på game? Du har nog typ 3 skitspel som du aldrig spelar som du då kan få ett nytt för ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 På Game får du skitpengar. Sälj på Blocket eller Tradera istället.Håller med, lämna in spel i affärer är det sämsta. Man får absolut inget stort sett, om dem verkligen inte var skit kassa och billiga skulle jag säga sälj dem på Tradera eller på något annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 har dom inte ''lälmna in 3 gamla spel och få 1 nytt'' på game? Du har nog typ 3 skitspel som du aldrig spelar som du då kan få ett nytt för ;) De brukar väl inte ens ta emot skitspel? De har oftast krav på vilka spel det ska vara också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Jag sålde mina GameCube spel samt 1 DS spel till EB GAMES och jag fick typ 1050 Kr för sammanlagt kanske 8-10 spel. På kvittot stod det hur mycket jag fick för varje spel och de låg runt 65-160 Kr beroende på vilket spel det var. Ganska lite pengar med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.