Gäst patrikking Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Yo! Har hört att man kan se information via registreringsnummren på en bil. (jag vill veta för att jag ska anmäla någon, inte ditt deal. Yey :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Vad är det du sysslar med egentligen? Och, hur gammal är du? Tror ingen här kommer att hjälpa dig med dina "stalker" begär, du kan ju använda google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 HAHA!!! Jag bara skoja!!! Va hemma hos en kompis, han saatt jag ska skriva 'anmäla' haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Yo! Har hört att man kan se information via registreringsnummren på en bil. (jag vill veta för att jag ska anmäla någon, inte ditt deal. Yey :D Gå in på VV.se (dvs vägverkets hemsida) Möjligtvis Transportvägsverket eller vad dom nu har bytt namn till ^^ Redigerat 7 Mars 2009 av Justfiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Man kollar det på vv.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 https://www21.vv.se/fordonsfraga/ Där är länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.