sZerO Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Tja, lirar cs 1.6 Non-Steam. Dock så kan jag inte gå in på några servers över internet, varför inte? Hört talas om att det är något med "masterserver(s)", isåfall, kan någon hjälpa mej? Tack på förhand :) :P
Denisb Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Det är för att du kanske inte har uppdaterat versionen.. Ja jag använder nonsteam (TF2, CS1.6 ( Spelar dock ej ) CS:S ). Annars GE MER INFO !!!! Asså hittar du inga servers eller vad ? Om du hittar men det kommer upp nåt med steam validation så är det för att det är en uppdaterad SERVER med nåt som håller non steams borta
FilleSan Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 jag tror den som hostar serven måste fixa så att non steam gamers kan komma in. Så är de väll på source iaf?
sZerO Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Det är för att du kanske inte har uppdaterat versionen.. Ja jag använder nonsteam (TF2, CS1.6 ( Spelar dock ej ) CS:S ). Annars GE MER INFO !!!! Asså hittar du inga servers eller vad ? Om du hittar men det kommer upp nåt med steam validation så är det för att det är en uppdaterad SERVER med nåt som håller non steams borta Asså, jag går in i CS Non-Steam. Går till Find Servers. Sen går jag till Internet. Sen finns det inga servers.
Garone Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Tja, lirar cs 1.6 Non-Steam.Dock så kan jag inte gå in på några servers över internet, varför inte? Hört talas om att det är något med "masterserver(s)", isåfall, kan någon hjälpa mej? Tack på förhand :) :P Om du lirar det nosteam så betyder väl det att du har tankat det illegalt?
BADAiM Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Om du lirar det nosteam så betyder väl det att du har tankat det illegalt? Allt är väl olagligt att ladda ner nu för tiden? ;P Kanske Steam/Valve har uppdaterats så det inte går med Nonsteam? :huh: Jag kör iaf med Steam. Kanske jag har helt fel. =D
Denisb Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Jag Tror Att MasterServers för CS 1.6 nonsteam är outdated... Så du får vänta på en ny version...
Desajn Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Skrivet 9 Mars 2009 Förstår inte varför man använder nonsteam om man bara ska spela cs 1.6. Kostar ju inte värst mycket att köpa spelet och kunna spela på vac-servrar.
Rekommendera inlägg