shoobree Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Hej! Jag använder AmxModX till min server. Problemet är att jag inte kan göra mig själv till admin. Har skrivit in mitt STEAM ID i users.ini men när jag går in i spelet o skriver amxmodmenu i consolen står: det You have no access to this command. Redigerat 8 Mars 2009 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Ladda ner Admin Mani Plugin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Okej, men är inte det till Source? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Gå in i din server, i consolen skriver du (i detta fallet säger vi att du heter player): amx_addadmin player abcdefghijklmnopqrstuvwxy då borde det funka <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Schysst det funka! Fast, alla i min serv har samma STEAM ID ju? Alla i min serv har IDet: STEAM_ID_PENDING Hur ska jag fixa detta problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Gå in i din server, i consolen skriver du (i detta fallet säger vi att du heter player): amx_addadmin player abcdefghijklmnopqrstuvwxy då borde det funka <_< Går det till condition zero? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Gå in i din server, i consolen skriver du (i detta fallet säger vi att du heter player): amx_addadmin player abcdefghijklmnopqrstuvwxy då borde det funka <_< Går det till condition zero? Gå in i din server, i consolen skriver du (i detta fallet säger vi att du heter player): amx_addadmin player abcdefghijklmnopqrstuvwxy då borde det funka <_< och ska man skriva in sitt steam namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Går det till condition zero? Spelar inte CZ så jag vet inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 (redigerat) Går det till condition zero? Spelar inte CZ så jag vet inte! Tror inte han frågade dig, Om du inte vet, skriv inte typ "JA VET INTE!", skriv ingenting. On-Topic: Det där med STEAMID PENDING Öppna dom här portarna: UDP 1200, 27000-27020. TCP 27030-27039 Redigerat 13 Mars 2009 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg