Tilvas Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Jag undrar hur man får upp consolen alltså vilken knapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 §..eller vilket spel menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 oj glömde skriva det är counter strike source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) På CS:S kommer den väl automatiskt upp när man trycker på "ESC" Redigerat 8 Mars 2009 av BADAiM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 § som XzamZ skrev. Men det är någon bugg i Source som gör att det inte fungerar. Istället så får man lägga till -console i genvägen till spelet. Då öppnas konsollen varje gång spelet startar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 nej i consolen kan du skriva in saker som tex olika cheats tror jag ok ska pröva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 nej i consolen kan du skriva in saker som tex olika cheats tror jag ok ska pröva § Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 -console i launch options Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Under spelets gång: § Du kan inte göra det om du är inne i Options. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg