Hoppa till innehåll

Har Virus I Datorn!

Gäst RySs3N

Rekommendera inlägg

Gäst RySs3N

det är så att jag laddade ner en keylogger sen fick jag virus i datorn men jag kan inte flytta viruset till karantän eller någonting det står bara kan ej bearbeta filen så vet du vad jag ska göra?

jag laddade ner det från www.download.com och dom brukar ju inte ha virus i sina saker, men kan det vara så att datorn tror keyloggen är ett virus fast det inte är det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

det är så att jag laddade ner en keylogger sen fick jag virus i datorn men jag kan inte flytta viruset till karantän eller någonting det står bara kan ej bearbeta filen så vet du vad jag ska göra?

jag laddade ner det från www.download.com och dom brukar ju inte ha virus i sina saker, men kan det vara så att datorn tror keyloggen är ett virus fast det inte är det?

Så kan det vara. Så var det för min kompis när vi skulle prova för honom.

Eller så är det ett virus? Men vad säger den att det är för virus? Googla annars på viruset eller den keyloggern för att se om andra har fått det problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Så kan det vara. Så var det för min kompis när vi skulle prova för honom.

Eller så är det ett virus? Men vad säger den att det är för virus? Googla annars på viruset eller den keyloggern för att se om andra har fått det problemet?

det var ghost keylogger det står att det är en trojansk häst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en keylogger är ett virus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

tanka malware bytes & ad-aware och virussök med dem.

ok ok länk?? jag tankade hem ett annat virus program men då måste man betala för att ta bort virusen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok ok länk?? jag tankade hem ett annat virus program men då måste man betala för att ta bort virusen

Låter som om du tankade ner en spyware som försökte se ut som ett virus program.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Låter som om du tankade ner en spyware som försökte se ut som ett virus program.

Nej men man kunde bara söka igenom datorn efter virus men om man skulle ta bort dom så var man tvungen att registrera sig och köpa programet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...