Gäst RySs3N Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 det är så att jag laddade ner en keylogger sen fick jag virus i datorn men jag kan inte flytta viruset till karantän eller någonting det står bara kan ej bearbeta filen så vet du vad jag ska göra? jag laddade ner det från www.download.com och dom brukar ju inte ha virus i sina saker, men kan det vara så att datorn tror keyloggen är ett virus fast det inte är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 det är så att jag laddade ner en keylogger sen fick jag virus i datorn men jag kan inte flytta viruset till karantän eller någonting det står bara kan ej bearbeta filen så vet du vad jag ska göra? jag laddade ner det från www.download.com och dom brukar ju inte ha virus i sina saker, men kan det vara så att datorn tror keyloggen är ett virus fast det inte är det? Så kan det vara. Så var det för min kompis när vi skulle prova för honom.Eller så är det ett virus? Men vad säger den att det är för virus? Googla annars på viruset eller den keyloggern för att se om andra har fått det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 det är så att jag laddade ner en keylogger sen fick jag virus i datorn men jag kan inte flytta viruset till karantän eller någonting det står bara kan ej bearbeta filen så vet du vad jag ska göra? jag laddade ner det från www.download.com och dom brukar ju inte ha virus i sina saker, men kan det vara så att datorn tror keyloggen är ett virus fast det inte är det? Så kan det vara. Så var det för min kompis när vi skulle prova för honom.Eller så är det ett virus? Men vad säger den att det är för virus? Googla annars på viruset eller den keyloggern för att se om andra har fått det problemet? det var ghost keylogger det står att det är en trojansk häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 tanka malware bytes & ad-aware och virussök med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 det är så att jag laddade ner en keylogger sen fick jag virus i datorn men jag kan inte flytta viruset till karantän eller någonting det står bara kan ej bearbeta filen så vet du vad jag ska göra? jag laddade ner det från www.download.com och dom brukar ju inte ha virus i sina saker, men kan det vara så att datorn tror keyloggen är ett virus fast det inte är det? en keylogger är ett virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 tanka malware bytes & ad-aware och virussök med dem.ok ok länk?? jag tankade hem ett annat virus program men då måste man betala för att ta bort virusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 tanka malware bytes & ad-aware och virussök med dem.ok ok länk?? jag tankade hem ett annat virus program men då måste man betala för att ta bort virusen Låter som om du tankade ner en spyware som försökte se ut som ett virus program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 tanka malware bytes & ad-aware och virussök med dem.ok ok länk?? jag tankade hem ett annat virus program men då måste man betala för att ta bort virusen Låter som om du tankade ner en spyware som försökte se ut som ett virus program. Nej men man kunde bara söka igenom datorn efter virus men om man skulle ta bort dom så var man tvungen att registrera sig och köpa programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Ghost Keylogger är inget virus, det är ett program som skapar keylogger för scriptkiddies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Du får ta och virusscana din dator, och sedan får du ta bort keyloggern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 http://www.superantispyware.com/ det här lär hjälpa den är grattis i 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 (redigerat) Du får ta och virusscana din dator, och sedan får du ta bort keyloggern. Läs inlägget ovanför, Member. http://www.superantispyware.com/ det här lär hjälpa den är grattis i 30 dagar. Samma gäller dig. Redigerat 9 Mars 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.