zizer Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Bara undrar vilket man ska köpa, vilket tycket ni är bäst?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Båda är kul, så köp båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Köp båda som jag. tycker vcs är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) VCS är mycket bättre , Jag lovar det är mycket roligare och så kan du simma det kan du inte på LCS också är uppdragen roligare och så och själva handlingen är bättre, Så jag tycker du ska köpa VCS. Mvh Weroj Redigerat 14 Mars 2009 av weroj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athul Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Jag har hört av alla jag känner att VCS är roligast, så köp det! // Athul B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Liberty City! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Skulle nog viljat köpa båda, men ifall man måste välja så tar jag ett VCS. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag har frågat andra och de har sagt vice city stories, så jag köpte det igår. Det lilla jag har kört verkar nice! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Har bara testat Liberty City Stories så får väl säga det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 VCS är helt klart bättre och jag har båda så jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doodel Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 jag köpte vcs först klarade det på 3 veckor lite väl enkelt för min smak men om du vill ha ett lite svårare gta så ska du köpa lcs. :) är du nybörjare med gta är vcs bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Håller med thedriver, nybörjare = VCS, gjorde det när jag blev introducerad till GTA av min kompis, stolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg