Hoppa till innehåll

Söker Kodare/fixare


SelecT
 Dela

Rekommendera inlägg

communityn xrate gaming söker nu skickliga på koda/göra hemsida. Som sagt så söker vi en kodare som är bra på att göra hemsidor, det ska inte vara en hemsida som går på 5 min att göra och det ska vara FIN, det ska vara ett community med forum och allt man ska kunna logga in m.m. Den som ta på sig äran att göra det får ALLA mina fm, + definitivt en admin plats på hemsidan/clanen, PS: det är en cs clan... OCH DET SKA VARA FINT

 

 

Vi söker även sponsor är ni intresserad så pm:a mig så skriver jag lite mer om det!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du verkligen man är så j*vla korkad att man går med på ett sånt här förslag? Jag skulle då kräva ut minst 1000kr för ett sånt projekt då det kan kräva flera dagar eller veckor om man nu ska finslipa den extra mycket...

 

Som sagt, ingen kommer att göra nån seriös sida för din klan som du säkert kommer disbanda nästa vecka för 380fm ._.

 

Gör det själv isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du verkligen man är så j*vla korkad att man går med på ett sånt här förslag? Jag skulle då kräva ut minst 1000kr för ett sånt projekt då det kan kräva flera dagar eller veckor om man nu ska finslipa den extra mycket...

 

Som sagt, ingen kommer att göra nån seriös sida för din klan som du säkert kommer disbanda nästa vecka för 380fm ._.

 

Gör det själv isåfall.

Jo, du har faktiskt rätt där. Tack för att du sa det och uppmanade mig.

 

Jag avstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fyfan, det var ett bra tag sen jag var här inne på sidan. Den var screwed up när jag gick. Massor av P10 som tror att alla andra ska göra allt åt dom. Detta är precis såhär! Vad ska du göra!? Hade du tänkt att bara sitta där och lira CS medans vi sitter och kodar din hemsida för alla dina FM!? Det finns folk som tar betalt RIKTIGA PENGAR för att fixxa en hemsida åt just sådana som du. Gå dit istället. Jag tror knappast att det finns nån dum jävel som gör en FIN hemsida för dina Fm ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...