Hoppa till innehåll

Vill Ha Lite Råd.


D48

Rekommendera inlägg

när jag spelar spel som bfv och medal of honor pacific assault som är till för OS XP, även COD5 world at war. så har jag ett problem att jag kan inte trycka ner W och sen ctrl för att sprinta utan jag moste Trycka ctrl sen W för att man ska sprinta. det är samma i andra spel.

 

och ibland när jag spelar så fastnar gubben och den kan inte gå fram eller tillbaka. men det brukar lösa sig efter man har hoppat med den ett par ggr.

 

och i mitt BFV som är gjort för OS XP så försvinner ljudet ibland och ibland så när jag skjuter med en pistol så kan det låta som en granat exploderar istället för det korrekta ljudet.

 

jag undrar hur man fixar felet med att röra sig iaf.

 

 

Btw: jag har vista home premium. och ibland när jag inte spelar utan ska skriva ett inlägg på ngn sida som fuska.se så kan datorn börja lagga med bokstäver. te.x. nu när jag skriver detta så skippar datorn vissa bokstäver och lägger på ett extra g i ordet eller så. eller så kommer bokstäverna 3 sekunder efter jag har tryckt på tangenten.

 

så här ser det ut om jag inte rättar vad jag skriver:

jag harrvisatuliteea (jag har vista ultimate). -.- aa det är så det ser ut. så jag undrar va detta är.

 

 

 

tror ni domhär problemen skulle lösa sig om jag köpte vista ultimate?

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...