Gäst jeppedoli Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Tja, När jag laddade ner en grej från en killes hemsida Hemsidan . Jag laddade ner " Blipvillerankbetahack " och då när man klickar på " hacka " så kommer det upp ett till fönster som det står " Ranken är hackad ". Så jag undrar hur jag ska göra för att kunna göra så att tillexempel att man klickar på " Button 1 " så kommer det upp ett nytt fönster. Här är en video om du inte förstår så titta på den här hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Tja, När jag laddade ner en grej från en killes hemsida Hemsidan . Jag laddade ner " Blipvillerankbetahack " och då när man klickar på " hacka " så kommer det upp ett till fönster som det står " Ranken är hackad ". Så jag undrar hur jag ska göra för att kunna göra så att tillexempel att man klickar på " Button 1 " så kommer det upp ett nytt fönster. Här är en video om du inte förstår så titta på den här hemsidan. Scamm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Har kommit på nu. Man ska skriva " Form2.show () " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.