Hoppa till innehåll

Va Ska Jag Questa ?


doozer
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag vill komma upp i lvl 55 så fort som möjligt och vet inte om jag ska questa elr om jag ska köra instancer och iså fall vilken/vilka instancer ska jag köra

jag är en dwarf lvl 37 warrior specc fury

tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

Hej jag vill komma upp i lvl 55 så fort som möjligt och vet inte om jag ska questa elr om jag ska köra instancer och iså fall vilken/vilka instancer ska jag köra

jag är en dwarf lvl 37 warrior specc fury

tack på förhand.

Questing är snabbare + det kan vara svårt att hitta groups till instancer. Om du villa kan du ju göra 50/50 etc...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej men var tycker du är bästa stället att questa på ?? ksa hjärna vara lätta quests.

Bästa stället att questa på är väl STV (men du är snart för hög lvl för det). Men sen är det väl Searing Gorge som gäller, om jag inte minns fel. OCH... Tanaris är också ett bra questing ställe för 40+. Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej men får jag nyckelen till porten vid loch modan elr finns det nån annan väg ditt

och finns det någon ally stad där ??

Det finns en neutral "stad" där. Med flight path för båda factions.

För att komma dit måste du springa genom Badlands.

För att få nyckeln ska du döda en viss mob i Searing Gorge. Questet har du här: http://www.wowhead.com/?quest=3181

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tricket för att levla snabbt hänger inte på att du stannar i en zon så länge som möjligt, du ska göra de flesta quester i en zon som passar din level, gå till nästa zon och gör lite där, gå runt lite och senare kommer du att gå tillbaka till en zon du var på ett tag sen och liksom runda upp resten av questerna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej nu är jag i lvl 39. och har 2100 hp och tar mellan 120-180 ( mer när jag critar ) så jag undrar om jag ska gå till tanaris och hur kommer man dit ??

Bootybay - The barrens - Thousand-needles - sen kommer du till tanaris ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...