Rhino Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 såhär är det.. så står det: snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Fail, det funkar för mig iallafall.. Länken funkade ;o Så det är kanske något fel någonstans där jag inte förstår mig på vad det handlar om? O_O Nåt fel e de ju iallafall.. Pröva att gå in där igen eller ta ytubes startsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Aktivera Cookies och scripts. Skaffa Mozilla Firefox eller Google Chrome. IE suger. Tillochmed Microsoft har fattat det nu, och gått ut med att de inte kommer skapa några nya versioner av det, utan kommer utveckla en helt ny webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MusicLover Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Skaffa helt enkelt en ny webbläsare, är nog den bästa soulotion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Har du problem med cookies så testa alltid att radera gamla. Det alternativet hittar du under Verktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Aktivera Cookies och scripts. Skaffa Mozilla Firefox eller Google Chrome. IE suger. Tillochmed Microsoft har fattat det nu, och gått ut med att de inte kommer skapa några nya versioner av det, utan kommer utveckla en helt ny webbläsare.IE är inte alls dålig. den är ju bra. Jag har också haft så. Jag testade att byta till firefox men det funkade inte heller. Då funkade bara vissa sidor. Sidor om inte funkade: www.Fuska.se, www.Livehockey.se, www.spela.ws, www.firefox.se. Men sedan när jag böt i IE funkade det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Aktivera Cookies och scripts. Skaffa Mozilla Firefox eller Google Chrome. IE suger. Tillochmed Microsoft har fattat det nu, och gått ut med att de inte kommer skapa några nya versioner av det, utan kommer utveckla en helt ny webbläsare.IE är inte alls dålig. den är ju bra. Jag har också haft så. Jag testade att byta till firefox men det funkade inte heller. Då funkade bara vissa sidor. Sidor om inte funkade: www.Fuska.se, www.Livehockey.se, www.spela.ws, www.firefox.se. Men sedan när jag böt i IE funkade det igen Det är för att du inte har installerat insticksmoduler .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.