Rememberme Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Hej, när jag ska lägga upp en sida på webb.se så ska man fylla i destinations URL. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Hej, när jag ska lägga upp en sida på webb.se så ska man fylla i destinations URL. Vad är det? Man lägger inte upp sidor där, det är en subdomän host som t.ex. DINADRESS.webb.se .. Destination url är länken som subdomänen ska redirecta till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Hej, när jag ska lägga upp en sida på webb.se så ska man fylla i destinations URL. Vad är det? Man lägger inte upp sidor där, det är en subdomän host som t.ex. DINADRESS.webb.se .. Destination url är länken som subdomänen ska redirecta till ;) Vad ska jag skriva där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Din egentliga hemsida, det är väl ganska självklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Din egentliga hemsida, det är väl ganska självklart?men den är inte upplagd så var ska jag lägga up den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 På ett ställe där du kan lägga upp den, som t.ex ripway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 12 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 På ett ställe där du kan lägga upp den, som t.ex ripway.comGratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Är det helt omöjligt att kolla själv? Ja, det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Finns många andra, ofingo och 110mb är två som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 ingen som vet nån på svenska. Är t ex Passagen bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska. one.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska. one.com Tack men det skall vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.