Median Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska. one.com Tack men det skall vara gratis. GL att hitta ett bra, gratis SVENSKT webbhotell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska. one.com Tack men det skall vara gratis. GL att hitta ett bra, gratis SVENSKT webbhotell. okej, men om det finns något (behöver inte vara nåt jättebra) så kan väll nån länka? Annars tar jag nåt av dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska. one.com Tack men det skall vara gratis. Det är gratis så länge du inte vill hålla på med Mysql osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 (redigerat) På 110MB: Hur gör jag för att lägga upp en sida som jag har gjort i t ex FrontPage? Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska. one.com Tack men det skall vara gratis. Det är gratis så länge du inte vill hålla på med Mysql osv okej, tack Redigerat 13 Mars 2009 av 360boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Nej, One.com är inte gratis.. Använder det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.