Zangdizzlie Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Ok jag undrar om det finns non mapmaker till cs half-life windows 98, hemma har jag ingen dator men hos mormor har hon en me cs. Men kan inte ni posta en länk och lite lätt fakta hur man gör. Jag kan inte se så mycke på google och söka där eftersom jag använder internet på telefon. Men jaja hoppas non kan hjälpa. :thanks: Redigerat 11 Mars 2009 av Zangdizzlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Har du ens försökt söka på forumet? http://www.fuska.se/forum/Half_Life_and_Ha...amt_CS-f81.html Kolla där lite. Och använd sökmetoden som forumet använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 mormor har hon en me cs. Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.