ufomatte Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Hej alla fuskare jag har en lite fråga angående xbox 360 :unsure: Kan man byta ut sitt 360 på Eb Games till ett Nintendo wii?? Börjar bli ganska trött på xbox 360. Jag köper ett spel kör det i högst 3 dagar sen spelar jag aldrig det något mer :blink: körde wii igår iss en polare och blev helt kär i det :student: Skulle vara roligt om jag fick ett svar på det Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Tror inte du får ett Wii för ett Xbox 360. Möjligen en bonus när du ska köpa ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 http://www.blocket.se/vi/20528461.htm?ca=14_s var? (Göteborg, Östra Göteborg) Där är en som byter WII mot xbox 360 20 gig tror jag har ej läst igenom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 ok får titta på det tack för tipset hade helt glömt bort blocket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Admin kan låsa om ni vill har redan fixat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.