Str4ndB3rg Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 (redigerat) Saints Row 2 Achievements.. Asså jag har spelat Saints Row och har fuskat så får inga Achievements.. så jag har bara 20 gamescore... Men asså tycker ni det är värt att fuska sig igenom missions...? :rolleyes: Redigerat 12 Mars 2009 av IceColdBaby0o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Vad är de för mening att köpa ett spel och sen fuska sig igenom hela? Man kör ju först igenom de utan fusk och sen kan man använda dom för skojs skull. Så nej. Kör igenom de utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Om man fuskar så kan man inte få achievements i de. Man får rätt mycke gamescore då man varvar de och klarar activitys osv. Dessutom kör man de ju inte bara för achievements ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 12 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Ok ska ha en save där jag leker lite på då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Ok ska ha en save där jag leker lite på då :)funkar det? förstörs inte chansen till archivmentsen på hela profilen? så var det iallafall för mig på gta och ett till spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Ok ska ha en save där jag leker lite på då :)funkar det? förstörs inte chansen till archivmentsen på hela profilen? så var det iallafall för mig på gta och ett till spel Det är om man använder koder och sparar, då går det inte att få achievements på sin profil i Saint's Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.