Hoppa till innehåll

Pokémon Silver


sweboy
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Vet någon här hur man får tag på Masterballs i pokémon silver?

 

2. Vet någon här hur man klarar över de svart klädda killarna i Goldenrod Town som står ivägen och hur man låser upp dörren nere under jorden...

 

Snälla hjälp mig... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Masterball får du av prof. Elm eller Oak när du klarat 8 gym eller ligan (kommer inte ihåg så bra)

 

2. För att få bort rocket så ska du möta och klå alla i radiotornet, då får du Blue-key (tror jag det heter) och sedan går du till underjorden och du kan då låsa upp dörren.

Knappordningen så att du kan gå vidare i Crystal tror jag är 3, 1, 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vart ligger radiotornet?

Det finns en byggnad som är grå/svart... och en svart klädd kille utanför, och när jag går in och går till andra våningen så står det en annan kille där men inte klädd i svart och står i vägen så att jag inte kan komma vidare, han säger att det är något fel och att den ingången aldrig varit blockad förut...

 

Behöver hjälp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men hur ska jag ta mig till 7:e gymmet om jag inte kan komma förbi Sudowoodo?

 

-Jag behöver komma förbi Sudowoodo... Hur? Vet någon det? Och Squirtlebottle vet jag vart man kan få den men jag kan inte få den nu för hon säger "la la la la la....."

-Jag behöver "Blue Key" för att öppna den låsta dörren nere i källaren. Hur får jag den?

 

-->I NEED SOME HELP<--
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men hur ska jag ta mig till 7:e gymmet om jag inte kan komma förbi Sudowoodo?

 

-Jag behöver komma förbi Sudowoodo... Hur? Vet någon det? Och Squirtlebottle vet jag vart man kan få den men jag kan inte få den nu för hon säger "la la la la la....."

-Jag behöver "Blue Key" för att öppna den låsta dörren nere i källaren. Hur får jag den?

 

-->I NEED SOME HELP<--
klara tredje gymmet först?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men hur ska jag ta mig till 7:e gymmet om jag inte kan komma förbi Sudowoodo?

 

-Jag behöver komma förbi Sudowoodo... Hur? Vet någon det? Och Squirtlebottle vet jag vart man kan få den men jag kan inte få den nu för hon säger "la la la la la....."

-Jag behöver "Blue Key" för att öppna den låsta dörren nere i källaren. Hur får jag den?

 

-->I NEED SOME HELP<--
1. Du ska klara 3:e gymmet först. Sen går du till en hus ovanför det gymmet och pratar med en tant där inne. Då får du Squirtlebottle.

2. Ta det lugnt, du ska inte dit än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...