afwrgrg Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Tja är det någon som vill starta en Halo 3 clan med mig? Jag söker spelare som tycker det är kul med Halo 3 och spelar det ofta. Det finns inget rank krav bara att man kan grunderna. MÅLET MED CLANEN ÄR hjälpa varandra upp i rank och bara spela för nöjes skull Om ni är intresserade skriv nedän eller skika ett mess till min live gamertag MRedge19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oggew2 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Tja är det någon som vill starta en Halo 3 clan med mig? Jag söker spelare som tycker det är kul med Halo 3 och spelar det ofta. Det finns inget rank krav bara att man kan grunderna. MÅLET MED CLANEN ÄR hjälpa varandra upp i rank och bara spela för nöjes skull Om ni är intresserade skriv nedän eller skika ett mess till min live gamertag MRedge19 Jag kan gärna gå med i en clan på halo 3!men har en fråga:får man glitcha? Jag kan en massa glitchar så kan lära alla medlemmar. skickar gamertag i pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BEJE98 Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 tja jag ääälskar halo3 jag är jättejärna med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
h3ninja Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 jag joinar gärna jag heter rupetrit på live adda mig men måste köpa nytt live först är ganska bra på halo 3 har clanen någon sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FilleGuld Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 JAG VILL VA MED I EN KLAN MEN JAG HAR INTE XBOX LIVE ÄNNU :unsure: JAG SKA INTE KAXA MEN JAG ÄR VÄLDIGT BRA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lorensson Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Jag är ledare för clanen SkullCandy och vi söker alltid nya motståndare. Om du/ni i eran klan har lust att spela någon gång så skicka mig ett meddelande via xbox live, GT=Lorensson Jag kan Halo 3 ut och in så om det är något du behöver hjälp med i din nya klan så säg till mig så fixar jag det. Min msn är [email protected] (2 understreck) Ha det bra och lycka till med din egna Clan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Jag går gärna med i klanen. ÄÄÄÄÄÄÄllllsssskkkkaaarrrr halo. Mitt live är slut jag har bara silver nu ska förnya livet efter sommarn. GT: super max JACOB. Vad ska klanen heta föresten, kanske Granate Farmers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HALO33PRO Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Jag skulle gärna också vara med i clanen :D Jag spelar gärna också 1v1 på Guardian och gillar också att forga. emm :( jag har inte gold längre nu så jag måste tyvär vänta till efter sommaren... GT: fearxfire och fearxxfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.