Hoppa till innehåll

Vilket The Sims 2 Ska Jag Köpa?

Rhino

Rekommendera inlägg

Vilken av dom här:

The Sims 2 - Livet i Lägenhet

http://note.si/art_pics/14351.jpg

The Sims 2 - Fritid (FreeTime)

http://thesims.neoseeker.com/w/i/thesims/7/76/Freetime.jpg

Jag har dom här:

Nattliv

Jorden runt

Året runt

Vanliga The Sims 2

Djurliv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Jag tycker att du ska köpa freetime därför att man kan nog göra mycket mer i det och livet i lägenhet får man bara känna på hur det är att bo i lägenhet man jag är helt säker på att det är precis som Studentliv, när man får bo med andra studenter och det tyckte inte jag var roligt.. Så jag säger att du ska köpa Fritid :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Det är ganska jobbigt med fritid för om man gillar vetenskap till exempel, såviftar man bara med en rubikskub hela tiden så om man är på dejt är det jättejobbigt! Men Fritid är kul men köp Livet i lägenhet om du gillar Harry Potter. Då kan man ha en svängbokhylla, bli häxa och man kan bygga hogwarts eftersom man kan ha slottstorn! Då kan man också bygga kyrkor lättare. Tyvärr vet jag inte hur man bygger en egen lägenhet. Eller jag vet, men det funkar ej. Hur kan det fungera på alla andras?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag har alla the sim spel och om jag skulle rekomendera något av dom två så är de helt enkelt helt omöjligt för att: Om man vill ha ett verklighets troget spel behöver man ju alla expansionerna, speciellt dom två! Jag tycker att du ska köpa dom båda två! Det blir roligare då :) ! Dessutom tänker jag så här: Man måste ju ha ALLA, exakt alla innan man köper Sims 3! Lite onödigt tycker kanske ni men inte jag :P Då har man ju spelat allt x]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alla the sim spel och om jag skulle rekomendera något av dom två så är de helt enkelt helt omöjligt för att: Om man vill ha ett verklighets troget spel behöver man ju alla expansionerna, speciellt dom två! Jag tycker att du ska köpa dom båda två! Det blir roligare då :) ! Dessutom tänker jag så här: Man måste ju ha ALLA, exakt alla innan man köper Sims 3! Lite onödigt tycker kanske ni men inte jag :P Då har man ju spelat allt x]

lite onödigt, ja, men mest slöseri på pengar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...