Zhug Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Detta kanske blir lite otydligt men försök iaf förstå vad jag menar. :) Imorse när jag skulle sätta på datorn, den startar och när jag klickar på min användare så tar det en väldig tid att komma in på min användare. Och när jag väl kommer in så är allt borta, alla filerna som låg på skrivbordet och start "knappen". Vet någon hur jag ska kunna fixa detta? :huh: Redigerat 14 Mars 2009 av Hizkor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Starta i felsäkert läge, gör en systemåterställning typ en månad tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 En formatering skulle nog funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 En formatering skulle nog funka. Formateringar skall alltid vara sista utvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 En formatering skulle nog funka. Formateringar skall alltid vara sista utvägen. Kan det bero på att jag nyss laddade ner nya teman till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 En formatering skulle nog funka. Formateringar skall alltid vara sista utvägen. Kan det bero på att jag nyss laddade ner nya teman till datorn? Ja.. Om du inte patchat korrekt med uxtheme eller använt fel patcher t.ex. så kommer det såklart inte funka, systemåterställning fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 En formatering skulle nog funka. Formateringar skall alltid vara sista utvägen. Kan det bero på att jag nyss laddade ner nya teman till datorn? Ja.. Om du inte patchat korrekt med uxtheme eller använt fel patcher t.ex. så kommer det såklart inte funka, systemåterställning fixar det. Tack ;) Får la göra en systemåterställning då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Är det bara "start" knappen som är borta, eller hela den blåa "randen" nere på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Är det bara "start" knappen som är borta, eller hela den blåa "randen" nere på skärmen?Det är hela randen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Fattar inte, går allt bort? In på cmd och skriv explorer så ska det nog lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Är det bara "start" knappen som är borta, eller hela den blåa "randen" nere på skärmen?Det är hela randen . vet inte men du kanske har tagit ner randen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Är det bara "start" knappen som är borta, eller hela den blåa "randen" nere på skärmen? Det är hela randen . vet inte men du kanske har tagit ner randen. Näe det har jag inte.. Men jag gör en systemåterställning sen. ;) Tack för alla svar :) Fattar inte, går allt bort? In på cmd och skriv explorer så ska det nog lösa sig. Mja, allt går bort. Inget som var på skrivbordet finns kvar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.