loopen Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 jag kan bli domare för kategorin knäppastjag tror att Fr3Du är det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 jag kan bli domare för kategorin knäppastjag tror att Fr3Du är det :( han valde knäppast eller ser roligast ut, så då får han vara domare för ser roligast ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 jag kan bli domare för kategorin knäppastBra! :D BTW bidrag till flest blandade: Poäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 kuddmannen:8/10 yoshihi:9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) Här kommer lite fakta: Namn: Verligove Typ: Kategori: Flest blandade Blandade: Omastar, Snorlax, Seaking, Gengar, Banette, Marcagro, Flaaffy, Corpish, Luxray, Bastidon, Shedinja, Rotom, Driffblim och Shwallot (14st). Redigerat 26 Mars 2009 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Här kommer lite fakta: Namn: Verligove Typ: Kategori: Flest blandade Blandade: Omastar, Snorlax, Seaking, Gengar, Banette, Marcagro, Flaaffy, Corpish, Luxray, Bastidon, Shedinja, Rotom, Driffblim och Shwallot (14st). om jag var domare för denna kategori skulle jag ge 9/10, men nu är jag inte det så gumpirate får skriva betyg åt dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Här kommer lite fakta: Namn: Verligove Typ: Kategori: Flest blandade Blandade: Omastar, Snorlax, Seaking, Gengar, Banette, Marcagro, Flaaffy, Corpish, Luxray, Bastidon, Shedinja, Rotom, Driffblim och Shwallot (14st). om jag var domare för denna kategori skulle jag ge 9/10, men nu är jag inte det så gumpirate får skriva betyg åt dig Om du skulle ge 9/10 skulle poängen sammanlagt bli 18 poäng tack vare så många blandade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 kan vi kanske inte avsluta tävlingen typ på sön för det kommer ju inga mer bidrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 27 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Tävlingen avlutas om en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Det beror på hur man ändrar, om du bara lägger till lite småsaker, som typ lägger till en extra linje någonstans så är den ingen ny men om man lägger till nya delar eller ändra färger gills det som en ny Om man bara ändrar ögonen då? Då kan jag vinna tävlingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Typ, kanske, apor (J***a apor...(Menar inte djuret apor utan Djurgårdare(Jag är Gnagare(En Gnagare är en sådan som hejar på AIK)))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Nu har jag ändrat ögon på Umlitan: Om den räknas som en helt ny så är det här mitt andra bidrag i Ondast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg