DjLudde Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 kom fortfarade ihåg att det inte är säkert att det blir jag :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Kuddmannen är nu anstäld till Ondast kategorin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 vem leder i kategorin ser ondast ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Wetterl: Tackar :D Anton99: Du eftersom att vi bara har 1 bidrag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Wetterl: Tackar :D Anton99: Du eftersom att vi bara har 1 bidrag ;) nej det finns 2 bidrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Wetterl: Tackar :D Anton99: Du eftersom att vi bara har 1 bidrag ;) Har du inte sett mitt? För jag har ju också ett bidrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Öpps! Sorry... 1a. Slapparen (den svarta) 2a. AxeMan (allt va perfekt förutom ögonen) 3a. Anton99 (leksak?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Om man ändrar något på en av sina spritar gills det som om man gör en helt ny sprite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Om man ändrar något på en av sina spritar gills det som om man gör en helt ny sprite? vet inte, fråga wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Det beror på hur man ändrar, om du bara lägger till lite småsaker, som typ lägger till en extra linje någonstans så är den ingen ny men om man lägger till nya delar eller ändra färger gills det som en ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Om man ändrar något på en av sina spritar gills det som om man gör en helt ny sprite?BTW så kan du vinna kategorin om du väljer några kanske röda och mer "ondskefulla" ögon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 jag kan bli domare för kategorin knäppast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg