Hoppa till innehåll

Runescape

Rekommendera inlägg

Har du hört talas om dubbla webbläsare? En mozilla och en internet explore

det tror jag ska funka.

VARNING:Vet ej fall du blir bannad för dubbel inlogg!

Nej det fungerar inte.

Det kommer fram ett medelande om att man redan är inloggad med ett konto.

Och ja, att logga in med 2 konton samtidigt är emot reglerna, men dem har inget program som märker av det så det är ingen fara så länge du inte går runt och säger att du är inloggad på den två stycka.

Funkade för mej förrut iaf.

Ja, jag vet att det gick förut. Men detta fixades vid en uppdatering för länge sedan.

Men det går fortfarande att logga in på en p2p world och en f2p samtidigt från samma dator med 2 olika konton, men tyvärr så går det ju inte att överföra saker då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du hört talas om dubbla webbläsare? En mozilla och en internet explore

det tror jag ska funka.

VARNING:Vet ej fall du blir bannad för dubbel inlogg!

Nej det fungerar inte.

Det kommer fram ett medelande om att man redan är inloggad med ett konto.

Och ja, att logga in med 2 konton samtidigt är emot reglerna, men dem har inget program som märker av det så det är ingen fara så länge du inte går runt och säger att du är inloggad på den två stycka.

Funkade för mej förrut iaf.

Ja, jag vet att det gick förut. Men detta fixades vid en uppdatering för länge sedan.

Men det går fortfarande att logga in på en p2p world och en f2p samtidigt från samma dator med 2 olika konton, men tyvärr så går det ju inte att överföra saker då.

aah,kk visste inte de.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Det funkar fortfarande att logga in på 2 acc samtidigt.

Ja, som jag sa. Så länge det är ett member konto och ett f2p konto.

jamen det funkar även med 2st f2p konton.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

logga in på en värld där det iinte är nåra i party room och lägg i den i kistan och gå in på din andra gubbe och pulla :P

Nej det ska man inte göra för om man lägger i mycke pengar så ropar dom det i banken och då kommer allt

folk sen så har du inge pengar kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...