Imagine Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) jag har glömt vad man ska skriva i chatten när man vill spendera skill points. Hjälp!(CSS alltså) Redigerat 15 Mars 2009 av ProBox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 jag har glömt vad man ska skriva i chatten när man vill spendera skill points. Hjälp!(CSS alltså)MEnar du på wc3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 jag har glömt vad man ska skriva i chatten när man vill spendera skill points. Hjälp!(CSS alltså)MEnar du på wc3? Jag skrev CSS: Counter-strike Source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 jag har glömt vad man ska skriva i chatten när man vill spendera skill points. Hjälp!(CSS alltså)MEnar du på wc3? Jag skrev CSS: Counter-strike Source Haha,han menade ju WC3 mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 (redigerat) jag har glömt vad man ska skriva i chatten när man vill spendera skill points. Hjälp!(CSS alltså)MEnar du på wc3? Jag skrev CSS: Counter-strike Source Haha,han menade ju WC3 mode. sorry :S e ny i CS-världen. Men kan jag få nåt svar?? Redigerat 18 Mars 2009 av ProBox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 (redigerat) När du går in på servern så brukar det dyka upp information om vad du ska skriva. Vi kan inte säga exakt vad det är man ska skriva då alla servers har olika kommandon. Redigerat 19 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Men den rutan kommer inte upp längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg