Denisb Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 (redigerat) Hej, jag har börjat spela WOW men har fastnat på ett Objective/Uppdrag som man ska hitta Felix's saker. ( Jag är Dvärg ) Jag gör allt quest guide säger och allt men jag HITTAR den inte! Men min vän hittade den när han var med och sökte efter den med mig. Han hittade den men jag gjorde det inte ? Bug ?! //Denis FIXAT: Logga ut typ 5 min och sen kom den fram när jag loggade in ^^ Redigerat 17 Mars 2009 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Läs questet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Gå in på www.wowhead.com och sök på questnamnet. Läs sedan kommentarerna eller kolla på bilderna för att hitta exakt vart questitemet finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Onödigaste inlägget i år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Onödigaste inlägget i år. Du ja... @Boffaroffe Har försökt men alla har hittat det och allt. Kolla också på bilder men ändå har inte hittat nåt. Har tillochmed dödat alla monster där som det står i vissa guides men ändå inget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 http://www.wowhead.com/?object=148499 Den ska ligga på marken, inte i något monster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Körde dwarf en gång och jag hittade den direkt (på grund av QuestHelper). Jag har för mig att den låg sydväst någonstans på kartan, kan inte säga exakt var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Kan ju vara för när din polare tar den så försvinner den en stund, men om du sedan har varit tillbaka dit, hmm... ska vara south eller nå sånt från den stora grottan med lvl 5 troll vid en eld tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Oj tuffing. Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Det finns tre olika camps vid södra kanten och en av de tre sakerna du behöver finns i varje camp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 (redigerat) Oj tuffing. Hur gammal är du? Asså skriv nåt negativt igen så rapporterar jag dig till modsen EDIT: Fixat Tack för all hjälp ändå ;) Redigerat 17 Mars 2009 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Oj tuffing. Hur gammal är du? Asså skriv nåt negativt igen så rapporterar jag dig till modsen EDIT: Fixat Tack för all hjälp ändå ;) Btw, är det inte 12 år på Wow`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg