Kexx3 Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 det finns ju två gruppforum:Zonen och Photoshop team men vad gör man i Zonen? Citera
Gäst Link^ Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Ville bara ha lite poäng och sånt där. Citera
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Jag är med i Zonen, man kan prata om lite vad som helst där.... Men jag är inte säker på om det finns platser kvar... Svearike: Man är inte äkta om man är här för poängen... Citera
Kexx3 Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Skrivet 7 April 2004 kan du berätta vilka som är med i Zonen? Citera
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Fråga Knuckles han är grupp ledare... Citera
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Allt man kan göra i alla andra forum på fuska.se!!!!! Jag skrev det i ett tidigare inlägg... ;P Citera
Skywalker Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 de e väl mest sagan om ringen och starwars som det snackas om där, eftersom dom klubbarna har liksom "tillträde" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.