wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 det borde inte vara rekommenderat från 18 år. det är föräldrarna som ska bestämma vilka spel deras barn får spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Inte i Sverige. I Sverige är det åldersgräns på Grand Theft Auto... När jag skulle köpa Grand Theft Auto: Vice City så sa de som ägde affären att det fans kn*rk, p*rr och massor av andra sånna saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 nej det är ingen åldersgräns det ä en rekommendation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Men jag lovar det var så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag lovar att det inte är någon åldersgräns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg