Xade Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Dem nya emblem heter Emblem of Conquest Källa: http://ptr.wowhead.com/?item=45624 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Har läst någonstans att i nästa patch kan man köpa 1 Valor för 10 Heroism. Vet inte om det är sant iofs. Har hört talas om det, men vad jag vet iaf är 1 Uludarbadge ---> Emblem of Valor. Till Zanter: Gäller detta i den kommande patchen eller är det så att man kan köpa det nu för 1 Ulduarbadge? Ulduar finns inte i spelet än? :> Ulduar: Halls of Lighting, Ulduar: Halls of Stone? Men jag VET att det ska komma en till raid som heter Ulduar :P Ulduarbadges finns inte i spelet än? <.< Det visste jag -_- bara att jag trodde att han menade Ulduar, för han sa Ulduar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Precis, skulle blizzard göra på ditt sätt skulle hela spelet fallaSom om det inte redan gjort det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg