IRaeven Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Skrivet 27 Mars 2009 Explorer.exe startas när man loggar in ju. Men ja. Om exploder.exe är borta så kan man ha en Vista som en 3.1a Om exploder.exe är borta är det bra, man vill ju inte att datorn ska explodera. :rolleyes: OFT:hahahaha Citera
fimpen Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Skrivet 27 Mars 2009 Fick exakt samma problem på min nya dator nån vecka efter den va ny. *Systemåterställning efter timmar av försök* Så fort min nya dator funkade skulle jag till min farsa och då när ja koppla in min gamla dator som jag skulle ha hos han så hade jag exakt samma problem på den. (Att det blir blackscreen med ett sträck uppe i vänstra hörnet som blinkar) Efter det har jag inte startat den igen så jag vet inte om det funkar nu. Vill inte återställa den efterssom där har jag massor med viktiga saker. Citera
majskolv Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Explorer.exe startas när man loggar in ju. Men ja. Om exploder.exe är borta så kan man ha en Vista som en 3.1a Om exploder.exe är borta är det bra, man vill ju inte att datorn ska explodera. :rolleyes: dåliigt annars lol explorder borta=@${€£@[{€£ Citera
Banish Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Explorer.exe startas när man loggar in ju. Men ja. Om exploder.exe är borta så kan man ha en Vista som en 3.1a Om exploder.exe är borta är det bra, man vill ju inte att datorn ska explodera. :rolleyes: dåliigt annars lol explorder borta=@${€£@[{€£ explorer* :visslar: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.