fimpen Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Tja! Det går 2 killar i min klass som jag bara inte orkar med nå längre. De kan vara rätt sjyst ibland men helt plöttsligt (För det mesta) börjar de slåss, nacka (Snärta en i nacken så det svider som f*n) eller skämma ut en på alla möjliga sätt. De är såna som dricker, röker och till och med så tar den ena droger. Jag orkar inte detta mer. Jag har försökt slå tillbaks men det brukar inte hjälpa. Jag tror inte de är starkare än mig men de har så många kontakter. :P Snälla hjälp mig med detta. Helst vill jag polisanmäla de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Fuska aint the right place, detta är allvarligt. http://www.bris.se/ ring deras hjälptelefon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Okej... Men vad kan de göra åt saken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Okej... Men vad kan de göra åt saken??Hjälpa dig om vad du ska göra åt saken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 De är utbildade för att hjälpa barn/ungdomar som mår dåligt och känner att de inte har någon att gå till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Okej. Men jag fattar inte hur de ska hjälpa mig med de 2 killarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Okej. Men jag fattar inte hur de ska hjälpa mig med de 2 killarna?De vet vad som är bäst att göra, vem du skall prata med etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Okej. Tack! Hatar att snacka med folk i telefon men. :P Vafan ja ringer väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Okej. Tack! Hatar att snacka med folk i telefon men. :P Vafan ja ringer väl. Skitbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Okej... Men vad kan de göra åt saken?? Går du på haga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 (redigerat) Höglunda. :( Fast jag känner en som går på haga. :P (Det är på andra sidan stan) Redigerat 18 Mars 2009 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Höglunda. :( Fast jag känner en som går på haga. :P (Det är på andra sidan stan) Aha okej, jag går på haga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg