Hoppa till innehåll

Kan Någon Bygga Ihop Mig En Dator För Mina Behov På Datorbutiken.com


swagzter

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Snart är det ju dags att köpa ny dator, men jag har beslutesångest. Så jag undrar om någon KUNNIG på detta forum kan plocka ihop delar till en bra dator (Kanske på Datorbutiken.com) som jag förmodligen mest kommer att använda till videoredigering (After Effects, sony vegas m..m) och vill ju självklart att detta ska gå fort, utan lagg... Kanske kommer att spela lite spel då och då men grafikkortet behöver inte vara så jätte bra. Vill ha detta för ca 3-4000:- Tacksam för svar!!!

 

www.Datorbutiken.com

 

EDIT: Kommer de på Datorbutiken.com att plocka ihop datorn så att den är redo att användas för mig eller kommer jag själv att få plocka ihop allting... För jag vill inte göra det själv!

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Minns jag rätt får du montera den själv men det finns då att du kan "köpa" så dom monterar ich testar den men det kostar cirka 1000 :- extra har jag för mig.

Man får typ ett års garanti då också, eller har jag fel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser ingen hårdisk? Förutom hårddisk, är det där allt man behöver för att få en fungerande dator (Har en Windows xp Home Edition skiva här hemma) ?? Står att grafikkortet har 1gb, och det kostar 670:-, hur går det ihop? Är det ett bra grafikkort eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Ser ingen hårdisk? Förutom hårddisk, är det där allt man behöver för att få en fungerande dator (Har en Windows xp Home Edition skiva här hemma) ?? Står att grafikkortet har 1gb, och det kostar 670:-, hur går det ihop? Är det ett bra grafikkort eller?

 

Alltså, det är inte antalet MB som styr priset. SEdan hastigheten, typ av minne osv.

Ja det är ett helt okej kort, iaf för 670:-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Damn it, va alla svarar snabbt på detta forum... Ni borde få någon slags medalj :) ...

 

Men är det där allt som behövs för att ha en fungerande dator... Ser ingen hårddisk... ?

 

OBS: Ni får självklart skriva om andra bra datorer i min prisklass (Behöver inte vara en egen-ihop-plockad, och behöver inte vara på Datorbutiken.com) ... Bara den är bra och i min prisklass!

 

Kan detta vara något? Vilket är det bästa spelet den kommer klara tror ni? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=321530

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...