BLITZFREEDOME Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Snart kommer det ryska T-80 UD's rullande vid svenska gränsen. hahahah, Det var kul... :) Men håller med alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jag hatar melodifestivalen efter den. Inte för att det var på ryska utan för att oljudet gav mig krampanfall. Och, ja, ryssarna borde tycka att det var kul att få sitt urfula språk publicerat i teve, även om dom började gråta över att det var så dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Men suck...om ryssarna börjar hata Sverige för den där patetiska sången så bör dem omedelbart skaffa sig en gnutta humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Men suck...om ryssarna börjar hata Sverige för den där patetiska sången så bör dem omedelbart skaffa sig en gnutta humor.Bortsett från att det inte fanns nån humor i den som gick att förstå sig på. Men ska dom börja "Hata" oss eller gillade dom bara inte det vi gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Jag hatar melodifestivalen efter den. Inte för att det var på ryska utan för att oljudet gav mig krampanfall. Och, ja, ryssarna borde tycka att det var kul att få sitt urfula språk publicerat i teve, även om dom började gråta över att det var så dåligt. Vaddå oljud? Så du tycker att deathcore och speedcore är bättre eller? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Förstår inte vad du menar men skitsamma dom har alltid hatat oss och vi har alltid hatat dom i alla tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Förstår inte vad du menar men skitsamma dom har alltid hatat oss och vi har alltid hatat dom i alla tider. Jag hatar inte ryssar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.