datorn på båda frågorna
Dyraste / Värdefullaste Föremålet Du Har?
Värdefullast: Fyllt med värde..Mina 2 NES , bland dem första i Sverige :'>
Dyrast: Ray-Banglasögonen eller kanske Ed Hardytröjorna n_n
Dyrast är min dator.
Värdefullaste är nog några saker för minna av min farmors hus :9
Dyrast är antingen min dator eller mitt 360. Värdefullast är nog *lång tänkestund* ... *ännu längre tänktestund* Ingen aning faktiskt.
En cigarr.
Dyraste är min dator. Värdefullast är nog datorn
↗ till inläggetDå säger jag mitt livförsäkringspapper :)↗ till inläggetJag måste nog svara mig själv på båda frågorna.
Jag tror att han menar "saker", för annars hade jag ju tagit min familj, min släkt och mina vänner.
De måste vara en riktigt dyr försäkring, för ditt liv är väl inte värt så mycket?
HAHA, skämt å sido...
Dyrast är min dator, som gick på 11k
↗ till inläggetCoolt, har alltid villat ha ett sånt.Nog min faders gamla tågbana komplett med tåg etc.
Dyrast.. hmm kanske min dator.
Värdefullaste är nog min gitarr :)
A-traktorn
Tror min dator var lite dyrare än moppen, värdefullast är ju familj och vänner etc, och WoW accet :P
Dyrast: Dator 14k
Värdefullast: Familj, vänner etc och wow accet, som WASD sa ^^
Värst vad coola alla är med sina superdyra datorer.
Som dom värdesätter mest.
Tihi.
↗ till inläggetMin dator är det dyraste jag äger, inte vad jag värdesätter mest.Värst vad coola alla är med sina superdyra datorer.
Som dom värdesätter mest.
Tihi.
Dyrast. Hmm?
Värdefullast : Min BSSM skiva :cool:
Dyrast, min soffa typ för 5000, räknar då inte ihop dator delarna eftersom dom är köpta separat ;)
Värdefullast atm, är typ en cola burk bredvid mig eftersom jag är fett sugen på cola! :D
vet inte.
tippar min ena gitarr
Dyraste: Mitt X-Box 360
Värdefullaste: Min laptop som min morfar byggt ihop ;) med mitt [C]ounter trike ource :P
Dyraste är väl datorn. Inte det jag bryr mig mest om dock höhö.
Måste bli datorn då.
Dyrast: PS3:t/Hockeyutrustningen, som farsan köpt btw =P
Värdefullast: Min Iron Maiden mössa från tjeckien. Är jävligt rädd om den :)