Vilken är det dyraste / värdefullaste föremålet du har?
För mig är det nog mitt Xbox 360 :lol:
Vilken är det dyraste / värdefullaste föremålet du har?
För mig är det nog mitt Xbox 360 :lol:
dyraste är min mopped.
men mest värdefullaste är nog klockan jag ärvde av min farfar.
Gamla teddybjörnen björne.
Måste nog vara min bärbara dator som gick på 24 000kr.
Det dyraste jag har är nog min Wii. :)
Min moped :)
vet inte :/
Nog min data på 9000-9500 kr.
Det är nog laptopen.
Nog min faders gamla tågbana komplett med tåg etc.
Moppen. Honda Mt5 i super skick.
Dyrast: Min dator inklusive skärm tror jag.
Värdefullast: Mitt gamla gosedjur som jag fick när jag var ett och silverskedarna jag får av farfar.
Jag måste nog svara mig själv på båda frågorna.
↗ till inläggetJag tror att han menar "saker", för annars hade jag ju tagit min familj, min släkt och mina vänner.Jag måste nog svara mig själv på båda frågorna.
↗ till inläggetDå säger jag mitt livförsäkringspapper :)↗ till inläggetJag tror att han menar "saker", för annars hade jag ju tagit min familj, min släkt och mina vänner.Jag måste nog svara mig själv på båda frågorna.
↗ till inläggetDu ger dig inte...Då säger jag mitt livförsäkringspapper :)
Dyraste- Min Ban-Mc (F.ö jag när jag kör den på bilden)
Ingen aning om vad som är min värdefullaste sak, eftersom jag inte brukar fästa mig vid saker. Jo, kanske min Herman Hedning o Co. Seriesamling. >:)
Dyraste: Min B.C rich warbeast ( en gitarr )
Värdefullaste: Min ''födelse nalle'' den jag fick när jag var 1 dag:P
Dyraste är väl min dator som krånglar hela tiden vilket får mig att vilja kasta ut den ur fönstret.
Värdefullast skulle jag nog också sagt datorn på om den inte krånglat så mycket, så det får bli 360:t.
Jag sätter inte värde på föremål, men ska jag sätta värde efter kapital blir det min dator.
Det värdefullaste är nog ett fick ur som jag fått av farmor och farfar.
Det dyraste är mina Logitech Z-5500 högtalare för ca 3,4k (gamla Datorbutiken). Men eftersom många säger sin dator så är egentligen den dyrare, ca 15k med lite delar liggande i ett annat rum.
datorn på båda.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in